לא ראיתי יותר מ2 סרטים של וודי אלן, שנהנתי מהם מאוד.
ההומור שלו ייחודי ואין צורך להרחיב עליו, ויהודי שמתמקצע בטרחנות זה לא עניין חדש.
הספר נמתח ונמשך, והסבלנות עומדת במבחן לא פשוט בעת הקריאה, אם כי הפנינים שנפלטות מדי פעם כמעט מספיקות כדי לתת חוויה על הצד החיובי יותר.
הספר קצר מספיק כדי שארגיש שאפשר להמליץ עליו, גם אם הוא קצת מעייף.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••


