הספר מתחילתו ועד סופו כנה ולא מתנצל, מציג את המציאות בצורה הכי בוטה והכי אמיתית שיש ככה שאי אפשר להתבלבל. זה ספר על רגשות, על המציאות של כל אחת מהדמויות, על נקודות מבט שונות בקהילה מגוונת שמלאה בצבע, פתיחות, אהבה אבל גם מסוכנות מסוימת.
זה ספר שגורם לקורא להבין שזה בסדר להתנסות בדברים שאולי עלולים להראות מוזרים ולא "מקובלים חברתית" ולהיות מפחידים, שזה בסדר להיות סקרנים עם הרגשות שלהם ועם הגוף שלהם, אבל גם שצריך לדעת לשמור על עצמינו.
הגיוון של הדמויות בספר מראה שאולי הנטייה המינית של הדמויות דומה אבל זה לא אומר שכל הדמויות אותו דבר, הן לא מתאימות לקופסא אחת או לסטראוטיפ אחד, החוויות שלהן שונות, נקודת המבט וצורת החשיבה שלהן שונה, לחלק מהן יש "סוף טוב" ולחלק קצת פחות, אך הם כולם בני אדם, לא "גיבורים", אלה פשוט אנשים עם רגשות וצלקות שמגיבים לסיטואציות אמיתיות, בצורה כנה.
זה ספר שמקרב את הקורא לקהילה הגייז בישראל, מראה את הדברים שפחות מדברים עליהם ופותח נושאים שצריך לדבר עליהם יותר.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••

