אני לא שתיין גדול. 3 בירות ואני מתחיל להתנדנד. אחרי 5 בירות צריך לקרוא למישהו שיעזור לי לקום וללכת הביתה. לא מבין איך נתנו לאחד כמוני רשיון טייס.
מפה לשם, יום אחד אני יושב בבר עם כוס בירה. ניגש אליי מישהו צנום וממושקף, עם שיער ארוך, ביטניק כזה. היה מדוכא, חיפש מישהו לדבר איתו. רצה לקנות לי בירה. ואני כבר אחרי בירה שלישית. אבל זרמתי איתו.
סיפר לי על בת הזוג שלו, התייאשה ממנו, היא רוצה יציבות בחיים, נמאס לה מהשטויות. והוא מסתובב בערים באירופה, מנגן בתחנות רכבת, מקושש מטבעות מהעוברים והשבים.
זה הגיע למצב שהיא עברה לגור עם מישהו… והוא עדיין מתלבט. כנראה חשב שאם יחזור היא תעזוב הכל ותחזור אליו.
פעם היא באה אליו למרות הכל. זה סימן את תחילת השבר. היא כבר התחילה להבין שכלום לא יצא מהסיפור איתו. מה שהיה לה בראש זה לחזור בתשובה ולשכוח את הפרק הזה בחייה. הספיק לה…
אז אני מנסה לנחם אותו. לתת לו קצת כיוון. פעם לימדתי אותו את האקורד האמיתי ואמרתי לו להמשיך לתרגל את זה. אמרתי לו שהוא חייב להכיר את התחושות של הלב שלו. מה הוא באמת רוצה. אמרתי לו להקשיב לרוחות הצפון.
לפעמים גם אני כמו הבחורה הזאת רוצה לחזור הביתה, לולנסיה, המקום בו נולדתי. להפסיק לנדוד. להפסיק לרעות בשדות זרים
מפה לשם, יום אחד אני יושב בבר עם כוס בירה. ניגש אליי מישהו צנום וממושקף, עם שיער ארוך, ביטניק כזה. היה מדוכא, חיפש מישהו לדבר איתו. רצה לקנות לי בירה. ואני כבר אחרי בירה שלישית. אבל זרמתי איתו.
סיפר לי על בת הזוג שלו, התייאשה ממנו, היא רוצה יציבות בחיים, נמאס לה מהשטויות. והוא מסתובב בערים באירופה, מנגן בתחנות רכבת, מקושש מטבעות מהעוברים והשבים.
זה הגיע למצב שהיא עברה לגור עם מישהו… והוא עדיין מתלבט. כנראה חשב שאם יחזור היא תעזוב הכל ותחזור אליו.
פעם היא באה אליו למרות הכל. זה סימן את תחילת השבר. היא כבר התחילה להבין שכלום לא יצא מהסיפור איתו. מה שהיה לה בראש זה לחזור בתשובה ולשכוח את הפרק הזה בחייה. הספיק לה…
אז אני מנסה לנחם אותו. לתת לו קצת כיוון. פעם לימדתי אותו את האקורד האמיתי ואמרתי לו להמשיך לתרגל את זה. אמרתי לו שהוא חייב להכיר את התחושות של הלב שלו. מה הוא באמת רוצה. אמרתי לו להקשיב לרוחות הצפון.
לפעמים גם אני כמו הבחורה הזאת רוצה לחזור הביתה, לולנסיה, המקום בו נולדתי. להפסיק לנדוד. להפסיק לרעות בשדות זרים
